Slik er prosessen

Last ned oversikten her

1
Forhåndssalg lønner seg

Vi anbefaler å gjennomføre salgene og ha alle innbetalinger på konto før dere bestiller. Da kan dere bestille riktig mengde produkter og
gjøre opp med en gang.

2
Tips til selgerne

Det kan lønne seg å ringe eller banke på hos familie, naboer og venner for å selge til dem. Husk også at Facebook er en effektiv salgskanal. Fortell gjerne om formålet til dugnaden og hvor mye dere tjener. Det er hyggelig å vite hva man bidrar med. Alle salg gjøres
opp kontant eller med VIPPS ved bestilling og noteres på selgers salgsskjema.

3
Bestill og betal faktura

Vent gjerne med å bestille til dere vet hvor mye dere har solgt til sammen. Vi behandler ordren innen to virkedager og sender faktura. Når faktura er betalt sender vi varene til Europris-butikken dere valgte å hente varene på. Merk! Varene må bestilles i faste pakker. For eksempel må dere bestille pakker på 4 av SuperSoft toalettpapir. Det vil si at du kan bestille 4, 8, 12, 16 sekker til så mange du måtte ønske.

4
Hente varene

Vi beregner maks to ukers leveringstid fra faktura er betalt. Vær klar over at ved større ordre kan dette ta opptil fire uker. Hele leveransen hentes samlet etter avtale med den lokale butikksjefen.

5
Utlevering til kunde

Vi anbefaler at hver enkelt selger tar ansvar for å levere ut produktene han eller hun har solgt. Dette er også en fin anledning til å takke for kjøpet og fortelle hvor mye dette betyr for dere.